Your Ad Here

'सुष्मितासँग छुट्टिएको सात महिना भयो'


सन्तोष रिमाल, काठमाडौँ, असोज १७- कलाकार भुवन केसीको दाम्पत्य जीवन फेरि चर्चामा आएको छ। उनीहरूको सम्बन्धविच्छेद भएको खबर सञ्चारमाध्यममा आउन थालेको छ। त्यसो त सात वर्षअघि पनि उनीहरूको डिभोर्स भएको हल्ला चलेको थियो। नयाँ फिल्म 'साथी म तिम्रो'मा १६ वर्षे छोरा अनमोललाई हिरो बनाउन लागिपरेका भुवन र सुष्मिताको यो सम्बन्धविच्छेदको हल्ला फिल्म चलाउने रणनीति हो कि? भुवनसँगको कुराकानी : 
  फेरि डिभोर्सको चर्चा छ नि?
डिभोर्स अहिले होइन सात वर्षअघि नै भएको हो। बीचमा सँगै थियौं। फेरि कुरा मिलेन अलग्गियौं। सात महिनादेखि हामी अलग छौं। फेरि डिभोर्स गर्नु परेन, पहिलेकोले नै काम गर्‍यो। १८ वर्ष लामो दाम्पत्य जीवनमा किन संकट आयो?
सँगै जीवन बिताउन कि धेरै चिज मिल्नुपर्छ कि सम्झौता गर्नुपर्छ। अहिले सम्झौता गर्न नसकेर छुट्टिएका हौं। एकअर्काको मुखै नहेर्ने कसम खाएका छैनौं।
सार्वजनिक समारोहमा सँगै देखिनुहुन्छ। फिल्म सँगै खेल्नुहुन्छ। डिभोर्स भएको श्रीमतीसँग यस्तो सम्बन्ध कसरी भयो?
कार्यक्रममा सँगै बोलाइन्थ्यो, हामी जान्थ्यौं। छोरालाई भेट्न उनी बारम्बार आउँथिन्। दुवैले जानेको काम फिल्म निर्माण थियो, सँगै गर्‍यौं। उनी अहिले पनि मेरी असल साथी हुन्। मिलेर काम गरेमा अचम्म मान्नु पर्दैन। तर, उनी जीवनसाथी भने रहिनन्।
तपाईंको यो भनाइ स्क्यान्डलमात्र त होइन?
आफ्नो पारिवारिक जीवनलाई कसैले स्क्यान्डल बनाउँछ? मैले कहिल्यै यस्तो नियतले काम गरेको छैन। भएको कुरा लुकाउँदिन। त्यसैलाई स्क्यान्डल बनाइन्छ। सुष्मिताको खबर सोध्नेलाई मैले सत्य कुरा बताउँदा यो डिभोर्सको कुरा बाहिर आएको हो।
सफल कलाकारको पारिवारिक जीवन कसरी असफल भयो?
श्रीमतीसँग राम्रो नहुँदैमा पारिवारिक जीवन असफल भन्न मिल्दैन। मेरो छोराछोरीलगायत पारिवारका अन्य सदस्यसँग निकै राम्रो सम्बन्ध छ। छोरा अनमोल मसँगै बस्छ। जेठी श्रीमतीपट्टिका छोरा विवेक र छोरी काजोल दशैंमा मलाई भेट्न अमेरिकादेखि आउँदैछन्।
तपाइँको आउँदो फिल्म 'साथी म तिम्रो'मा त सुष्मिताजी निकै सक्रिय हुनुहुन्थ्यो नि?
त्यसमा हाम्रो छोरा अनमोलको पनि अभिनय रहेकोले उनी आएकी हुन्। छोराको करिअरसँग जोडिएको कुरा थियो। फेरि डिभोर्स भएको मान्छेसँग कामै गर्न नहुने भन्ने त छैन नि। परेको बेला म उनलाई जस्तो सुकै सहयोग गर्न तयार छु। आशा छ उनीबाट पनि त्यो पाउँछु।
from...nagariknew online